همين جوري



 

جنسن اکلس

 

جنسن راس اکلز (به انگلیسیJensen Ross Ackles)‏ (متولد اول مارس ۱۹۷۸) بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است.

او اکنون در نقش دین وینچستر در مجموعه تلویزیونی سوپرنچرال در شبکه تلویزیونی سی دابلیو به ایفای نقش می‌پردازد.

 

زندگی‌نامه

 

اکلز در دالاس، تگزاس به دنیا آمد، فرزند دونا جوآن و آلن راجر اکلس، یک بازیگر است.

اکلز یک برادر به نام جاشوآ دارد که سه سال از او بزرگتر است و خواهری به نام مکنزی که هفت سال از او کوچکتر است.

اکلز دارای تباری انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی است. او می‌خواست در رشتهٔ پزشکی ورزشی در دانشگاه فناوری تگزاس تحصیل کند و یکفیزیوتراپیست شود ولی به جای آن به لس آنجلس رفت تا حرفهٔ بازیگری اش را آغاز کند.

وی در سال ۲۰۱۰ با دنیل هریس (بازیگر، مدل و ژیمناست) ازدواج کرد. آنها پس از سه سال در نوامبر ۲۰۰۹ نامزد کرده و در ۱۵ مه ۲۰۱۰ در شهر دالاس از ایالت تگزاس ازدواج کردند.

 

 

فیلم‌شناسی

فیلمسالفیلمنقشیادداشت۲۰۰۱بلوندادی جیفیلم تلویزیونی۲۰۰۴مخمصه کلوناناجنسن۲۰۰۵بلعیدنجیک گری۲۰۰۷قهرمان ده اینچیپریستلی۲۰۰۹ولنتاین خونین منتام هنایجرتلویزیونسالعنواننقشیادداشت۱۹۹۶استخوانمایکل داس¡ قسمت Viva Wishbone!دره شیرین بلندبرد"فصل سوم"۱۹۹۷-۱۹۹۶آقای رودزمالکومهفت اپیزود۱۹۹۷سی بیلدیوید"عروسی"۱۹۹۷-۲۰۰۰روزهای زندگی ماناریک بریدیدر شانزده اپیزود شخصیت اصلی بود
چهاردهمین جایزه نمایش‌های تلویزیونی
نامزد — ۲۵مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال‌های درام(۱۹۹۸)
نامزد — ۲۶مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال‌های درام(۱۹۹۹)
نامزد — ۲۷مین جایزه امی برای
بازیگر جوان در سریال‌های درام(۲۰۰۰)۲۰۰۱-۲۰۰۲فرشته تاریکیبن/ایکس۵-۴۹۳ و الک/ایکس۵-۴۹۴نوزده اپیزود، شخصیت اصلی۲۰۰۲-۲۰۰۳جویبار داوسنسی.جیدوازده اپیزود، شخصیت پشتیبان۲۰۰۳-۲۰۰۴طبیعت بیجانمکس مورگانشش اپیزود۲۰۰۴-۲۰۰۵اسمال ویلجیسن تیگبیست و دو اپیزود، شخصیت اصلیاز ۲۰۰۵سوپرنچرالدین وینچسترصد و بیست و شش اپیزود، شخصیت اصلی
نامزد - جایزه منتخب بازیگر جوان

 

 

 

 

 

تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 22:10 نويسنده -@-@h

 

هیلاری داف

 

هیلاری ارهارد داف (به انگلیسیHilary Erhard Duff)‏ معروف به هیل متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷، هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ، ترانه‌سرا و تاجرآمریکایی است. او پس از به شهرت رسیدن با ایفای نقش اصلی یک برنامهٔ تلویزیونی به نام «لیزی مک‌گوایر»[۱]، به بازی در فیلمهای سینمایی روی آورد و در سه فیلم به نامهای «دوجینش ارزانتر است»[۲] و «لیزی مک‌گوایر»[۳] در سال ۲۰۰۳ و «داستان یک سیندرلا»[۴] در سال ۲۰۰۴ خوش درخشید. داف به سرعت پله‌های ترقی را طی نمود به طوری که گفته می‌شود در سال ۲۰۰۵ بالغ بر ۱۵ میلیون دلار از فعالیت‌های خود در هالیوود بدست آورده‌است.

او با هدف گسترش دامنهٔ کاری و نشان دادن استعداد و توانایی‌های درونی خویش تصمیم به پا نهادن به دنیای موسیقی پاپ گرفت که حاصل آن سه آلبوم دارای گواهی‌نامه پلاتین از انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) و فروش بیش از سیزده میلیون نسخه از آلبوم‌هایش می‌باشد. نخستین آلبوم ضبط شده او در استودیو، با نام «دگردیسی»[۵] در سال ۲۰۰۳ میلادی گواهی‌نامهٔ پلاتین سه‌گانه را به‌دست آورد و او با دو آلبوم پلاتین دیگر، «هیلاری داف» (۲۰۰۴) و «تحت تعقیب»[۶] در سال ۲۰۰۵ به فعالیت خود ادامه داد. آلبوم اخیر داف به نام «وقار»[۷] در ماه آوریل ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد و در ماه اوت همان سال، موفق به دریافت گواهی طلایی گشت.

او همچنین خط تولید لباسی را به نام اجناس هیلاری داف[۸] ارائه نمود و مشترکاً با کمپانی تولید لوازم آرایشی الیزابت آردن، یک عطر انحصاری به بازار عرضه کرد. نام هیلاری و مادرش در لیست تهیه‌کنندگان فیلم «دختران مادی‌گرا»[۹] به ثبت رسیده است. فیلم حادثه‌ای «تجارتخانه جنگ»[۱۰] و انیمیشین کمدی «جنگ خوراکی‌ها!»[۱۱] از فیلمهای درحال ساختی می‌باشند که او در آنها به ایفای نقش می‌پردازد.

داف در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۰ با مایک کامری بازیکن هاکی اهل کانادا ازدواج کرد.[۱۲] هیلاری به تازگی فرزندش لوکا را به دنیا آورد

 

ابتدای زندگی و شروع کار

هیلاری در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷ در شهر هوستون ایالت تگزاس به دنیا آمد. او دومین فرزند رابرت ارهارت داف (Robert Erhard Duff) است. پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد و مادرشسوزان کالین (Susan Colleen) خانه‌دار است. او همچنین یک خواهر بزرگتر به نام «هیلی» دارد که او نیز بازیگر و خواننده است. مادر هیلاری او را تشویق کرد تا همراه خواهرش هیلی در کلاسهای بازیگری شرکت کند. آنها موفق شدند تا در تئاترهای محلی گوناگونی نقشهایی را برای بازی به عهده بگیرند و وقتی در سن ۶(هیلاری) و ۸ (هیلی) بودند در اجرای بالهٔ فندق شکن در شهرسن‌آنتونیو شرکت کردند. از آن پس علاقهٔ بسیاری به بازیگری پیدا کردند و راه آموختن بازیگری حرفه‌ای را در پیش گرفتند. آنها به همراه مادرشان به کالیفرنیا سفر کردند تا راه بازیگری را در پیش بگیرند اما پدرشان همچنان در تگزاس باقی‌ماند تا کار خود را از دست ندهد. بعد از سالهای متوالی و قراردادهای متفاوت آنها موفق شدند تا در چند سریال تلویزیونی بازی کنند.

 

نخستین کارها

 

بازیگری هیلاری با بازی کردن در نقشهای جزئی شروع شد. او اولین بار در سری داستانهای کوتاه «زن واقعی» (true woman) نقش بسیار کوتاهی را بازی کرد. او همچنین نقش کوتاه دیگری در فیلم بازی با عشق (playing by heart) بازی نمود. اما آن نقش به قدری کوتاه بود که از دید بینندگان پنهان ماند. او برای اولین بار به عنوان یک ستاره در فیلم «ملاقات کسپر با وندی» (casper meets wendy) درخشید. او در این فیلم نقش دختری به نام وندی را بازی می‌کرد که کاسپر یک شخصیت کامپیوتری را همراهی می‌کرد. این فیلم در بین کودکان بسیار معروف شد.

هیلاری در فیلم «کاسپر با وندی مواجه می‌شود»

در سال ۱۹۹۹ او به عنوان نقش دوم در یک سریال تلویزیونی به نام «جوینده احساسات» (soul collector) بازی کرد. داستان این فیلم از روی یک رمان که کاتلین کین آن را نوشته است برداشته شده بود. هیلاری برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر در این سریال تلویزیونی شناخته شد. معروفیت اول هیلاری زمانی ظاهر شد که او در سازمان حمایت از بازیگران جوان در سال ۲۰۰۰ بازیگری کرد. مایکل چیکلیس یکی از ستاره‌های سینما که در این برنامه حضور داشت می‌گوید: وقتی اولین روز با او کار کردم یادم می‌آید که وقتی به خانه رفتم به همسرم گفتم که هیلاری روزی یک ستارهٔ سینما می‌شود زیرا او به راحتی با مشکلات کنار می‌آید و مانند دخترهای جوان دیگر نسبت به سر و وضع خود حساسیت نشان نمی‌دهد. در همین رابطه خود هیلاری هم در سال ۲۰۰۲ بیان کرد که: من خواستار زیبایی‌ها هستم و هرکسی زیباست. زیبایی فقط در چشم انسان است. هرکس چیزی را زیبا می‌بیند که ممکن است کسی دیگر آن را نبیند. من به زیبایی اهمیت می‌دهم اما نه به آن اندازه که خود را درگیر عمل جراحی کنم. هرکس به شکلی آفریده شده است که به نظر عدهٔ خاصی زیبا به نظر برسد. ما با عمل جراحی خود را زیباتر نمی‌کنیم بلکه باعث می‌شویم کسانی که قبلاً ما را زیبا می‌دیدند دیگر این فکر را نمی‌کنند و عدهٔ جدیدی اکنون ما را زیبا می‌بینند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 12:12 نويسنده -@-@h

 عکس های مهل آقا جابری(نفس در رمان عشق به توان6)قبل و بعد عمل پلاستیک

تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 12:4 نويسنده -@-@h

خعلی کمه

کاستاس مارتاکیس (یونانی: Κώστας Μαρτάκης - متولد ۱۹۸۴) مدل و خواننده یونانی است. او در آتن از والدینی کرتی متولد شد.

تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 11:57 نويسنده -@-@h

 ویلیام لوی (به انگلیسی: William Levy) متولد ۲۹ آگوست ۱۹۸۰ بازیگر و مدل کوبایی-آمریکایی است.

لوی در کوخیمار به دنیا آمد. او با خانواده‌اش در ۱۴ سالگی به میامی سفر کرد. او تجارت و بیس بال را یاد گرفت و وقتی به لس آنجلس سفر کرد به بازیگر علاقه‌مند شد. و اولین کارهایش را در میامی به عمل آورد.

بعد شبکهٔ تلموندو او را در برنامه‌ها شرکت داد و او مدل بین‌المللی شد. و اولین کارش را شروع کرد. و بعد از چند فیلم موفق با مایته پرونی ِ خواننده آشنا شد و با او در سریال تقدیر یک فرشته همبازی شد. در آن زمان ۲۸ سال داشت. او در سال‌ها ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ جذاب ترین مرد جهان شد.

عکس او به عنوان جذاب ترین مرد سال بر روی مجلهٔ اسپانیایی «People en Español» چاپ شد.

لوی در سال ۲۰۱۱ در موزیک ویدئو خواننده مشهور هالیوودی جنیفر لوپز به نام «I'm Into You» بازی کرد.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۳ لوی با بازیگر آمریکایی-مکزیکی، الیزابت گوتیرز دوست شد. در سال ۲۰۰۶ این دو صاحب پسری به نام کریستوفر الکساندر شدند. در ۶ مارس ۲۰۱۰ دومین فرزند آنها به دنیا آمد که دختر بود و نام او را کیلی الکساندر گذاشتند. در حال حاضر(۲۰۱۲)کریستوفر ۶ ساله و کیلی ۲ ساله هستند. ویلیام و الیزابت سر موزیک ویدئوی i'm into you که ویلیام با جنیفر لوپز بازی کرد،دچار مشکلاتی شدند ولی آنها مشکلاتشان را حل کرده و بعد از به پایان رسیدن سریال چهره ای از انتقام با بازی الیزابت،انها در فکر فرزند سوم هستند و قرار است که درسال ۲۰۱۲ با هم ازدواج بکنند.

تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:William Levy(میلاد در رما عشق به توان 6),William Levy میلاد, میلاد,میلاد در رمان عضق به توان6,سـاعت 11:51 نويسنده !

 آدریانا فرانچسکا لیما (به پرتغالیAdriana Francesca Lima)‏ (زاده ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱) مدل برزیلی است که بیشتر شهرتش را در سال ۲۰۰۰ به عنوان مدل ویکتوریا سکرت آنجل و لوازم آرایشی میبلینه بدست آورد. در سن ۱۵ سالگی در مسابقه فورد او توانست جایگاه اول "بهترین مدل برزیل" را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترین مدل جهان توانست جایگاه دوم را کسب کند.

 

زندگی شخصی

 

لیما در آوریل ۲۰۰۶ به مجلهٔ جی‌کئو گفت که هنوز یک باکره است. او در آن زمان ۲۵ سال داشت. او گفت که س-ک-س برای بعد از ازدواج است. او توضیح داد: «مردها باید به عقیدهٔ من احترام بگذارند. و اگر احترام نگذارند، معنی‌اش این است که مرا واقعاً نمی‌خواهند».

او در ژوئن ۲۰۰۸ با مارکو جاریک بازیکن ان‌بی‌ای ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر به نام‌های ولنتینا (نوامبر ۲۰۰۹) و سیینا (سپتامبر ۲۰۱۲) بود.

آدریانا فعالیت‌های خیریهٔ بسیاری نیز انجام داده است.

 

 

 

تاريخ پنج شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 23:53 نويسنده -@-@h

 حالا بازم بگين ادل خيلي خوشگله!! (قابل توجه روژانو جونم!)

Yek

تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 16:28 نويسنده !

خيلي پسر نازيه!!:D گوگولي!!!!!!!!!!!!!!

يكتا

تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 16:7 نويسنده !

 شر لوید (به انگلیسیCher Lloyd)‏ (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۹۳) یک خوانندهٔ اهل بریتانیا است. او پس از آن که در مسابقهٔ ایکس فکتور انگلستان شرکت کرد سرشناس شد. کمی بعد از آن، توسط سایمون کاول به دنیای حرفه‌ای موسیقی راه پیدا کرد

تاريخ سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 14:49 نويسنده -@-@h

  بیوگرافیشو نتونستم پیدا کنم ولی اف.بی داشت خواستم ادش کنم بیخیال شدم

اسم اصلیش که لارا جیده عکاس  یا همون فتوگراف برای مجله های فشن

عکس میندازه. نمونه کاراشو با عکس خودشو براتون میذارم.

 

خودش

 

کار هاش(این وبش هست و همه کاراش توش هستhttp://www.larajade.co.uk)

 

 
تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:افسون واقعی,مشفش تشیث,افسونگر,رمان افسونگر,سـاعت 21:35 نويسنده !

  فرید صعودی

فرید صعودی، متولد روز بیست و یکم اردیبهشت در شهر تهران می باشد. تحصیلات خود را در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است و اینک به مربیگری در رشته فیتنس مشغول بکار است تا تجربیات گرانبهای سالهای گذشته خود را در اختیار دیگر همنوعان و جوانان مشتاق و آینده ساز این کشور قرار دهد.

فریدون خسرویان، داور، بابک مانی، نغمه افشین جاه، شاهرخ جعفری و حمید اسکندری در به تصویر کشیدن توانایی های فرید صعودی از سال 1380 تا به امروز نقش بسزایی داشتند

فرث، ایکات، ایفوت، ولتاژ، تاپس، سارار، زانتوس، نیکوتن پوش و نوین چرم از جمله برندهای بودند که نمایش محصولات خود را در گرو توانایی های بالای وی دیدند و البته شایان ذکر است که هر روز بر تعداد این برندها و مجموعه ها افزوده می گردد

هنرمندی وی تنها در مقابل دوربین عکاسان پایان نمی یابد بلکه وی با بازی در فیلم "بی پولی" به کارگردانی حمید نعمت ا... ثابت نمود که می تواند همبازی با بهرام رادان و لیلا حاتمی در سینمای ایران باشد

وی که سابقه قهرمانی در مسابقات فیتنس استان تهران را نیز یدک می کشد از فینالیستهای ثابت قهرمانی این رشته در سطح کشور طی سالیان گذشته بوده است

 

 

 


تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:بیوگرافی آرتان,آرتان قرار نبود,اسم واقعی آرتان,,سـاعت 20:51 نويسنده !

 نادیا بیورلین  (زاده ۲ اوت ۱۹۸۰) هنرپیشه سینمای هالیوود می‌باشد.

او در نیوپورت ایرلند از پدری سوئدی و مادری ایرانی تبار متولد شده و در مدرسه هنر در نیویورک مشغول به تحصیل می‌باشد.
 
 
نادیا به زبان فارسی و سوئدی و انگلیسی تسلط دارد. همچنین از صدای سوپرانو برخوردار است و اغلب در سوپ اپرا ایفای نقش می‌کند. او به سازهای فلوت و گیتار و پیانو و چنگ تسلط دارد.
 
تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 17:49 نويسنده !

 

تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 22:38 نويسنده !

 ریانا riˈɑːnə (به انگلیسی: Rihanna)‏ خوانندهٔ سبک پاپ و ریتم و بلوز، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است. او اولین خوانندهٔ زن اهلباربادوس و دومین هنرمند باربادوسی ست که موفق به دریافت جایزه گرمی شده‌است. اولین آلبوم او در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد. او آلبوم دوم خود را با تاخیر یک ساله‌ای با نام دختری مثل من به فروشگاه‌های شهر روانه کرد. سال بعد نیز با آلبوم دختر خوب بد شد منتقدان را متعجب کرد، و در همین زمان بود که به شهرت و محبوبیت رسید. ریانا در حال حاضر در شهر سن دیگو در جنوب ایالت کالیفرنیا در آمریکا زندگی می‌کند.

ریانا تاکنون ۴ جایزه گرمی، ۵ جایزه امریکن موزیک اواردز و ۱۸ جایزه بیلبورد موزیک اواردز دریافت کرده. "بیلبورد" ریانا را برترین هنرمند ترانه های دیجیتال دهه ۲۰۰۰ و هفدهمین هنرمند برتر این دهه معرفی کرده. ریانا جوان ترین خواننده در تاریخ بیلبورد است (۱۱ ترانه ریانا در بیلبورد هات ۱۰۰ اول شده است). تا ژانویه ۲۰۱۲ ریانا موفق به فروش ۴۷٫۶ میلیون آهنگ دیجیتال در ایالات متحده شده و از این حیث پر فروش ترین هنرمند دیجیتال در آمریکا به حساب می آید. ریانا تاکنون موفق به فروش ۲۰ میلیون نسخه آلبوم و ۶۰ میلیون تک آهنگ در سرتاسر جهان شده است.

ریانا " آپریل ۲۰۱۲"

 

زادگاه

 

ریانا قسمتی از نام رابین ریانا فنتی (به انگلیسیRobyn Rihanna Fenty)‏ است که در ۲۰ فوریه سال ۱۹۸۸ (میلادی) در شهر سنت مایکلدر کشور باربادوس در منطقه کارائیب متولد شد.

ریانا در حال اجرا در تور بلند

او دختری معمولی بود که دوران راهنمایی‌اش را در مدرسه سیصد و ده ساله کامبرمیر در باربادوس گذراند. در سال ۲۰۰۳ با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد. در سال ۲۰۰۴، او برندهٔ مراسم دوشیزهٔ زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد. او با اجرای آهنگ قهرمان از ماریا کری برندهٔ جایزهٔ نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصهٔخوانندگی بود.

در ۲۰۰۳ پس از آنکه با دوستانش نمایش را اجرا کرد، دوستش او را به ایوان راجرز، تهیه کننده موسیقی که برای مسافرت به همراه همسرش به باربادوس آمده بود معرفی کرد. او به کمک راجرز چند آهنگ را بازخوانی و ضبط کرد که به بسیاری از استدیوهای آمریکایی فرستاده شد. این قطعات مورد قبول استدیوی دف جم واقع شد و مدیریت رپر دف جم، جی زی، از او دعوت به همکاری کرد.

ریانا، بزرگ‌ترین دختر خانواده‌است . پدرش رونالد فنتی، یک شهروند آفریقایی-ایرلندی، و مادرش مانیکا فنتی، اهل کشور گویان در آمریکای جنوبی است.

الهاماتی که از کارهای بیانسه، آلیشیا کیز، و ماریا کری گرفته در کارهای اولیه اش در موسیقی بسیار آشکار است

 

فعالیت ها

 

نخستین آلبوم ریانا، موسیقی خورشید (Music of the Sun) بود که در ۳۰ اوت ۲۰۰۵ میلادی، زمانی که ریانا ۱۷ ساله بود، به بازار عرضه شد. این آلبوم در چارت تاپ ۱۰ بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت و همچنین جزء ۵ آلبوم بیلبورد هات ۱۰۰ نیز شد. دو ماه بعد، در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۰۵، آهنگی از ریانا به نام «پان د ریپلای» (Pon de Reply) به بازار آمد که در آمریکا و بریتانیا، مقام دوم را در فهرست آهنگ‌های برتر ازآن خود کرد.

دختری مثل من (A Girl Like Me) آلبوم دوم ریانا در سال ۲۰۰۶ کمتر از ۸ ماه پس از آلبوم اول او وارد بازار شد. آهنگ S.O.S از این آلبوم در بیلبورد هات ۱۰۰ اول شد.

سومین آلبوم او به نام دختر خوب، بد شد(Good Girl Gone Bad) سال ۲۰۰۷ منتشر شد و اولین تک آهنگش به نام چتر (Umbrella) موفقیت جهانی به همراه داشت و ریانا را در سراسر دنیا معروف و محبوب ساخت. چتر پرفروش‌ترین آهنگ آن سال و موفق به دریافت یک جایزه گرمی شد. او در سال ۲۰۰۸ نسخهٔ جدید آلبوم آخر خود را عرضه کرد که شامل ۳ تک آهنگ با نام‌های take a bow و disturbia و تک آهنگی همراه با گروه (maroon5) بود که دوتای اول موفقیت‌های زیادی را برای او همراه داشت. این آلبوم در ۹ زمینه نامزد جایزه گرمی شد.

چهارمین آلبوم ریانا درجه آر (Rated R) نام داشت که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. در این آلبوم نیز ترانه‌هایی همچون رولت روسی، سخت، پسر خشن، راک استار ۱۰۱ و ته آمو موفقیت‌های جهانی را برای ریانا رقم زدند.

پنجمین آلبوم ریانا بلند (Loud) در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۰ روانه بازار شد. این آلبوم در ۳ رشته از جمله "آلبوم سال" نامزد جایزه گرمی شد. از این آلبوم ترانه های تنها دختر (در جهان) (Only Girl In The World)، نام من چیست، اس اند ام (S&M) و تخت پادشاه کالیفرنیا (California King Bed) در اکثر چارت های موسیقی جهان صدرنشین شدند. آهنگ تنها دختر (در جهان) در چارت اکثر کشور های جهان اول و موفق به دریافت جایزه گرمی برای بهترین آهنگ دنس شد. ریانا در سال ۲۰۱۰ در ترانه روش دروغ گفتنت را دوست دارم با رپر معروف امینم همکاری کرد. این ترانه نیز در چارت اکثر کشور های جهان اول شد.

ششمین آلبوم ریانا به نام Talk That Talk در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد. اولین ترانه و ویدئو این آلبوم We Found Love بود که این ترانه نیز در اکثر چارت های جهان اول شد و جزء ۱۰ ترانه برتر در ۲۲ کشور قرار گرفت. این ترانه در بیلبورد هات ۱۰۰ به مدت ۱۰ هفته اول بود و ریانا رکورد خودش که متعلق به ترانه "چتر" بود (صدر نشینی به مدت ۷ هفته) را شکست.

 

 

 

 

 

تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:قهاشددش,ruhanna,rihanna,ریانا,ریحانا,,سـاعت 18:28 نويسنده -@-@h

 کاترین الیزابت هادسن (به انگلیسی: Katheryn Elizabeth Hudson)‏ (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام کِیتی پری (به انگلیسی: Katy Perry)‏ شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او همراه با موسیقی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است. او در سال اول دبیرستان حرفه‌ی موسیقی را با نام کتی هادسون و با انتشار آلبومی با همین نام (کتی هادسون) آغاز کرد که با اقبال روبرو نشد. بعدها او یک تکاهنگ خواند که هیچگاه منتشر نشد. او پس از امضای قرارداد با کپیتول موزیک گروپنام هنری کِیتی پری را برگزید.

نام کتی پری پس از انتشار نخستین آلبوم اصلیش، یکی از پسرها (one of the boys) در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) بر سر زبان‌ها افتاد. سه ترانه از این آلبوم جز ده آهنگ برتر فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. (ترانه‌های دختری را بوسیدم (I Kissed A Girl)، داغ و سرد (Hot n Cold) و برخاستن از خواب در وگاس) (Waking Up In Vegas)). او آلبومش را در تور موسیقی اش موسوم به سلام کیتی اجرا کرد. در سال ۲۰۱۰ سومین آلبوم استودیویی کتی پری با نام رویای نوجوانی منتشر شد که در صدر فهرست بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت . پنج ترانه از این آلبوم شاملدختران کالیفرنیا (California Gurls)، رویای نوجوانی (Teenage Dream)، آتش بازی، (Firework)، ای تی (E.T.) و آخرین شب جمعه (تی‌جی‌آی‌اف) (Last Friday Night T.G.I.F) شماره یک شدند. آلبوم رویای نوجوانی اولین آلبوم پرشماره‌یک دار در تاریخ فهرست بیلبورد ۲۰۰ لقب گرفت و کتی پری نخستین خواننده‌ی زنی لقب گرفت که چنین عملکردی داشته است. کتی این آلبوم را در تور کالیفرنیایی رویایی اجرا کرد. این تور به طور ناخالص شصت میلیون دلار درآمد داشت. در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) کتی پری آلبوم رویای نوجوانی را با نام رویای نوجوانی، معجونی کامل دوباره منتشر کرد. او در این سال دو تک‌آهنگ به نام کاملا هوشیار (Wide Awake) و بخشی از من (Part of Me) را نیز اجرا کرده است.

پری تنها خواننده‌ای است که در بیش از ۵۲ هفته‌ی پیاپی در بین ۱۰ مکان نخست فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۲ او برای ۸ جایزه گرمی نامزد شد از جمله جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال (برای رویای نوجوانی) و جایزه گرمی برای بهترین ضبط سال (برای آتش بازی). او در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) توسط ام تی‌وی بهترین بازیگر سال نام گرفت. ۳۷ میلیون ترانه او در آمریکا و ۷۶ میلیون عدد در سراسر جهان به فروش رفت. او در مجموعه هفتم مسابقه‌ی آوازخوانی ایکس فاکتور و مجموعه نهم امریکن آیدل به عنوان داور ارشد حضور داشت. پری همچنین دو عطر با نام های بازرگانی پور و موو وارد بازار کرده است. او با دوبله‌ی شخصیت کارتونی اسمورفت در پویانماییاسمورف وارد دنیای فیلم سازی شد و با بازی در مستند زندگی نامه‌ی خودش با نام کیتی پری: بخشی از من مورد توجه قرار گرفت. کیتی در اکتبر ۲۰۱۰ با بازیگر و کمدین معروف راسل برند ازدواج کرد. اما این دو در دسامبر ۲۰۱۱ از هم جدا شدند. در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) او در رده‌ی چهاردهم فهرست پردرآمدرین های بیلیبورد با ۱۱ میلیون دلار درآمد قرار گرفت.

 

اوایل زندگی

 

پری با نام کاترین الیزابت هادسن در سانتاباربارای کالیفرنیا زاده شد. پری رگ و ریشه‌ای از پرتغال، آلمان، ایرلند و انگلیس دارد. او فرزند دوم دو کشیش است. او یک خواهر بزرگتر به نام "آنجلا هادسن" و یک برادر کوچکتر به نام "دیوید هادسن" دارد. دایی پری "فرانک پری" (که برادر ناتنی مادرش است) یک کارگردان است.

او همواره همراه والدین مذهبی‌اش بود و بین ۹ تا ۱۷ سالگی در کلیسای آنان آوازهای مذهبی می خواند و با شنیدن موسیقی مذهبی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است و اجازه نداشت تا به آنچه مادرش آنرا موسیقی غیر مذهبی می نامید، گوش بدهد. او همچنین در کمپ‌ها و مدارس مسیحی حضور می یافت. او رقصیدن را در بچگی در ساختمان تفریحات سانتاباربارا آموخت و کارش را با سبک‌های رقص سووینگ، لیندی هاپ، جیتربوگ آغاز کرد. او در دبیرستان دوس پووبلوس پس از سال اول مدرک رشد آموزش همگانی را دریافت کرد و تصمیم گرفت تحصیل را برای پیگیری کار موسیقی ترک کند. او با آوازخوانی شروع کرد چون در دوران بچگی همین کار را با تقلید از خواهرش انجام می داد. خواهر پری با نوارکاست تمرین می کرد و پری وقتی او نبود با نوارها تمرین می کرد. او آوازخوانی را تمرین و برای والدینش اجرا می کرد. پدر و مادرش پیشنهاد کردند که او نزد مربی آواز ادامه دهد. او از فرصت استفاده کرد واز سن ۹ تا ۱۶ سالگی آوازخوانی را نزد مربی‌اش آموخت.

او با تک‌آهنگ اینترنتی خود به نام «Ur So Gay» در سال ۲۰۰۷ و بعد از آن با تک‌آهنگ «I Kissed a Girl» (دختری را بوسیدم) در سال ۲۰۰۸ و سپس با ترانه «Hot n Cold» در همان سال به دنیای شهرت قدم گذاشت. این آهنگ‌ها در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند در رتبه‌های بالای جدول‌های موسیقی قرار گرفتند.

 

جوایز

 

  • نامزد جوایز ویدئو موزیک ام‌تی‌وی ۲۰۰۸ در پنج رشته برای ویدئو موزیک «دختری را بوسیدم»
  • نامزد جوایز ویدئو موزیک ام‌تی‌وی برزیل ۲۰۰۸ در بخش هنرمند بین‌المللی
  • برنده جایزه ویدئو موزیک ام‌تی‌وی اسپانیا ۲۰۱۰ برای موزیک ویدئو «fire work»
  • نامزد جوایز ویدئو موزیک ام‌تی‌وی ۲۰۱۰ برای بهترین ویدیو پاپ و بهترین ویدیو در بین خواننده‌های زن
  • نامزد جوایز ویددئو موزیک ام‌تی‌وی ۲۰۱۱ در ۱۰ رشته برای ویدئو موزیکهای"Firework","TeenageDream"و"LastFridayNight"
  • برنده جایزه زن سال مجله بیلبورد آمریکا ، 2012

 

 

 

 

تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 18:16 نويسنده -@-@h

 انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler)‏ خواننده و ترانه سرا در هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید(اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی دیده به جهان گشود.

پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل فنوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار لاتینایالات متحده تبدیل شود، با فروشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های اسپانیولی دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود. پیش از سال ۲۰۰۰ او گذاری به جریان اصلی بازار انگلیسی زبان کرد و یک قرارداد منحصربه‌فرد را برای چند-آلبوم با شرکت یونیورسال میوزیک به مبلغ بی‌سابقهٔ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار امضا کرد تا بخش لاتین این شرکت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شرکت اینتراسکپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر نماید.

۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول بیلبورد دارد، و رکورد ارائه ۱۷ تک آهنگ شماره یک اسپانیولی را در جدول ترک‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینک بیش از 100 میلیون نسخه فروخته‌اند که او را پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان در جهان می‌گرداند.

Robin Wong Enrique 013.JPG

 

آغاز فعالیت

 

ایگلسیاس پسر خوانندهٔ معروف اسپانیایی خولیو ایگلسیاس و روزنامه نگار فیلیپینی، ایزابل پریسلر است. او در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و والدین او وقتی سه ساله بود، از هم جدا شدند. پس از خبر وسیع ربوده شدن پدر بزرگ او دکتر خولیو ایگلسیاس پوگا توسط اتا باسک (که البته دو هفته بعد بدون هیچگونه صدمه‌ای پیدا شد)، او در سال ۱۹۸۳ در سن ۸ سالگی به میامی، فلوریدا، در ایالات متحده، نقل مکان کرد تا با پدر خود زندگی کند.با این حال پدرش به ندرت در خانه بود و او توسط دایه‌ای به نام الویرا الوارز پرورش یافت. و به مادر خود در هر تابستان سر می‌زد.

در میامی، ایگلسیاس از نعمت و تجمل فرزند یک میلیونر بودن لذت می‌برد ولی بعدها ذوق و قریحهٔ خود را برای چیزهای ساده تری توسعه داد، حقیقتی که بعدها نمای کنسرت او را با ظاهر شدن در البسهٔ ساده مانند تی شرت‌های نخی سپید و جین جلوه گر شد.

 

پیشه هنری

 

در هنگامیکه در دانشگاه میامی، مشغول به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی بود، تصمیم گرفت حرفهٔ موسیقی خود را دنبال کند اما فاقد سرمایه لازم برای ضبط یک نمونه نوار بود. چون خواسته بود که بلند پروازی خود را از خانواده‌اش پنهان نگه دارد از دایه خود، الیوارس، ۲۰۰۰ دلار قرض کرد. آزمایش خوانندگی او را، مدیر برنامهٔ آیندهٔ او، فرمن مارتی‌نز انجام داد و تحت تأثیر کار انریکه قرار گرفت. با نام مستعار «انریکه مارتی نز»، این دو ترانه نمونه او را برای شرکت‌های مختلف ضبط فرستادند. ماه‌ها بعد، ایگلسیاس قرار دادی با فونوسیوا امضاء کرد و سپس به تورنتو، کانادا رفت تا نخستین آلبوم خود را در کمال گمنامی ضبط کند.

به خواست وی برای کم اهمیت کردن نسب خانوادگی وی، ایستگاه‌های رادیو او را تنها با نام انریکه معرفی نمودند.

 

وضعیت شهرت

 

 چند بار در رسانه‌ها به‌صورت مهمان خود را نشان داده‌است. او در برنامه تلویزیونی (تاک شو) اپرا وینفری مهمان بوده که با غافل‌گیری یکی از طرفداران خود، همهٔ روز را با او گذراند. همچنین در پریمیوس یووتنود نیز حضور پیدا کرده و مهمان موسیقی آخرین پخش شوی تلویزیونی دیگو مارادونا در آرژانتین بوده‌است.

او در چندین آگهی تبلیغاتی برای عطر تامی هیلفیگر به نام True Star Man (ستارهٔ راستین مرد) ظاهر شده‌است که آن را تصدیق می‌کند در حال پخش آهنگ زمینهٔ «Ring My Bell» (صدای زنگ من ) که یکی از ترانه‌های آخرین آلبوم او می‌باشد. هم چنین در سری آخر Extreme Makeover:Home Edition (بازسازی شدید: ویرایش خانگی) با خواندن ترانه‌ای به نام «Somebody's Me» (اون یه نفر منم) باز از آخرین آلبومش حضور داشته‌است.

اخیراًٌ در کنسرت‌های یکبارهٔ خود در ایتالیا، اروگوئه و اسرائیل هم چنین در جشنی از شبکه تلویزیونی MTV در بندر مالاگا در جنوب اسپانیا همراه با پائولینا روبیو زنده خوانده‌است و سری کنسرت‌های خود را در ایالات متحده اتمام کرده‌است. «تور برای طرفداران» او شامل مجموعهٔ بسیاری از آهنگ‌های قدیمی‌تر وی و نیز ترانه‌های تازهٔ او در انگلیسی و اسپانیایی بود.

ایگلسیاس در قسمت مورخ ۷ مه ۲۰۰۷ «دوتا و نصفی مرد» (Two and a half men) با نقش یک تعمیرکار بنام«فرناندو» ظاهر شد.و همینطور در دو قسمت از سریال کمدی how i met your mother بازی کرده است.

نخستین تک آهنگ از آلبوم تازهٔ او اینسومنیاک به نام « آیا می‌دونی؟ (ترانهٔ پینگ پنگ)» منتشر شده در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۷ اولین بار در رادیوی رایان سیکرستKIS-FM در ۱۰ آوریل ۲۰۰۷ پخش گردید. همچنین در کنسرت Live Earth ,German leg در هامبورگ در ۱۵ مه ۲۰۰۷ اجرا داشته است. انریکه ترانهٔ «آیامی‌دونی؟» (Do you know?) و «Hero (قهرمان)» را در نوار زندهٔ سری تلویزیونی آمریکایی رقص با ستارگان (Dancing with Stars) خوانده‌است.== زندگی شخصی == او با آنا کورنیکوا تنیسور اهل روسیه دارای روابط عاطفی است، در سال‌های گذشته شایعه‌های زیادی در رابطه با رابطه این دو و ادامه و یا پایان این رابطه در رسانه‌ها مطرح گشته که به گفته آنا کورنیکوا به‌زودی قصد ازدواج با یکدیگر را ندارند و به احتمال زیاد انا باردار است. در این چند وقت هرگاه در این مورد از آنها سئوالی پرسیده می‌شود تکذیب نمی‌کنند و همه‌ی رسانه‌ها منتظرند که این خبر را انا و انریکه رسماً منتشر کنند اما به احتمال زیاد آنها می‌خواهند همه را غافلگیر کنند.

 

 

 

 

 

 

تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 18:14 نويسنده -@-@h

 

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسیTaylor Alison Swift)‏ (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن پانزده‌سالگی برای ادامه دادن به موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی مستقل را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویسی تبدیل شد از طرف انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌ویاستخدام شده‌است. در اکتبر ۲۰۰۶ او اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدولداغ‌ترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفتند. سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد و دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکا می‌باشد.

نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌است که او یکی از بهترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن ، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است. آلبوم‌های بی باکو تیلور سویفت درپایان سال ۲۰۰۸ شماره ۳ و ۶ فروش را به ترتیب با ۲٫۱ و ۱٫۵ میلیون عدد آلبوم بدست آوردند. «نیلسن سوند اسکن» از مجموع فروش آلبومهاش عنوان بهترین فروش یک موزیسین را به او داد. آلبوم بی باک از آوریل ۲۰۰۴ به‌مدت ۱۱ هفته پیاپی، شماره ۱ بیلبورد ۲۰۰ بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون هیچ آلبوم دیگری این رکورد را به‌دست نیاورده‌است.

سویفت در سال ۲۰۰۹ از سوی مجلهٔ بیلبورد بعنوان هنرمند سال انتخاب شد. او اولین خواننده در تاریخ «نیلسن سوند اسکن» است که با دو آلبوم متفاوت در جدول ۱۰ آلبوم برتر سال قرار دارد. سویفت اولین خواننده زن در تاریخ موسیقی کانتری است که آلبومش شش هفته رتبه ۱ را در بیلبورد ۲۰۰ داشته‌است. درمیانه ژانویه ۲۰۰۹ سویفت اولین خواننده کانتری بود که ۲ میلیون دانلود اینترنتی از سه آهنگش انجام شده‌بود.

مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۰۹ او را به‌عنوان ۶۹امین فرد مشهور پرقدرت با درآمد ۱۸ میلیون دلار انتخاب کرد. در سال ۲۰۱۰ سویفت با درآمد ۴۵ میلیون دلار جایگاه ۱۲ام فهرست فوربز را به‌خود اختصاص داد. در ژانویه ۲۰۱۰ «نیلسن سوند اسکن» او را در صدر لیست فروش دیجیتالی آهنگ‌ها با فروش ۲۸ میلیون تراک دیجیتالی قرار داد که در تاریخ موسیقی بی‌سابقه بوده‌است. او تاکنون موفق به فروش ۲۰ میلیون نسخه آلبوم و ۳۳ میلیون تک آهنگ در سراسر جهان شده‌است.

ابتدای زندگی

 

تیلور آلیسون سویفت در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ در ریدینگ، پنسیلوانیا زاده شد.[۱] او دختر اسکات و آندره‌آ سویفت است و یک برادر کوچکتر بنام آستین هم دارد. پدرش یک دلال سهام و مادرش زنیخانه دار است. مادر او عقیده داشت که یک نام خنثی می‌تواند تاثیر مثبتی روی زندگی کاری او داشته‌باشد و به این دلیل نام او را پس از جیمز تیلور روی او گذاشت.

تیلور در مزرعه پرورش درختان کریسمس بزرگ شده که در خارج از ریدینگ، پنسیلوانیا قرار دارد.هنگامی‌که او سال چهارم بود در مسابقات ملی شعر با یک شعر سه صفحه‌ای بنام «هیولایی در گنجه من» شرکت کرد و برنده شد. در ده سالگی او به اجراهایی در اطراف شهرش - رقابت‌های karaoke، فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها- پرداخت و همچنین شروع به نوشتن آهنگ کرد. وقتی که ۱۲ سالش بود او تمام تابستان را به نوشتن یک رمان ۳۵۰صفحه‌ای اختصاص داد، که هیچ وقت چاپ نشد. شروع فراگیری گیتار را از یک تعمیرکار کامپیوتر که به او نشان داد چطور می‌توان با سه آکورد بنوازد بود. بعد از آموختن آن او اولین شعرش بنام «خوشبختی تو» را نوشت.

بیشترین تاثیر موسیقیایی را شنایا تواین بر روی سویفت گذاشت. ضمن آنکه افراد دیگری بر روی او تاثیر گذاشتند همچون لی آن ریمس ، تینا ترنر، دالی پارتن و مادربزرگش. با اینکه مادربزرگش یک خواننده حرفه‌ای اپرا بود، اما ذائقه تیلور بیشتر به سمت موسیقی کانتری بود. در نوجوانی او علاقه و عشقش را نسبت به پاتسی سلین و دالی پارتن گسترش داد.

 

زندگی شخصی

 

محل زندگی اصلی سویفت در پنت هاوسی در وسط شهر نشویل در تنسی است مطابق با مجله فوربز درآمد او در سال ۲۰۰۹ برابر با ۱۸ میلیون دلار ۴۵ میلیون دلار در ۲۰۱۰و ۵۷ میلیون در ۲۰۱۲ تخمین زده شد.

او در سال ۲۰۰۸ با خوانندهٔ پاپ جو جوناس دوست شد که رابطهٔ آنها در ماه اکتبر همان سال به پایان رسید, و در سال ۲۰۰۹ با تیلور لاتنر دوست بود. از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۰ او با جیک جیلنهال دوست بود. همچنین تیلور سوئیفت به جان مایر علاقه مند بوده و رابطه آنها از اواخر ۲۰۰۹ تا اوایل ۲۰۱۲ پایدار بود.  در اواسط سال ۲۰۱۲ تیلور رابطه کوتاهی با کونور .اف کندی برقرار کرد اما رابطه آن ها دیری نپایید وی هم اکنون با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن رابطه دارد.

 

حرفه موسیقی 

 

در سن یازده سالگی سویفت اولین سفرش را به نشویل انجام داد و امیدوار بود یک برنامهٔ ضبط با نمایش و توزیع آن و آواز خواندن با شعرهایش داشته باشد. او کپی‌هایی را برای این کار انتخاب کرد اماآن‌ها مورد قبول واقع نشدند. پس از بازگشت به پنسیلوانیا از او برای آواز خواندن در تورنمنت تنیس آزاد آمریکا دعوت شد، جایی که تفسیر او از سرود ملی مورد توجه بسیار قرار گرفت. سویفت در سن ۱۲ سالگی شروع به نوشتن آهنگ و نواختن آن‌ها با گیتار ۱۲ سیمه کرد. او مرتبا به نشویل رفت‌وآمد میکرد و آهنگ‌هایی را با ترانه‌نویس‌های محلی می‌نوشت.

وقتی که۱۴سالش بود خانواده‌اش تصمیم گرفتند به حومه شهر نشویل بروند. در این سن او به عنوان جوان‌ترین فرد سراینده ملحق شده به انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی بود.[۳۱] در ۱۵سالگی او از انتشارات آرسی‌ای بیرون آمد. بعد از اجراهایش در کافه بلو برد، محل اجتماع ترانه‌نویسان در نشویل، توجه اسکات بورچتا، کسی که او را به شرکت بیگ ماشین رکوردز معرفی کرد، را به خودش جلب کرد.

 

 

 

 

 

 

تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:فشغمخق,سصهبث,تیلور سوییفت,tayloe swift,tatlor,سـاعت 14:44 نويسنده -@-@h
яima